20 June 2010

5S: Mission accomplished!

4 hari berhempas pulas mengemaskini bloglist akhirnya malam ni dah siap. So, untuk bloglist aku dah categorized kepada 3 part iaitu:-

The Cronies - 32 blog


Macho Guys - 128 blog


Gorgeous Ladies - 172 blog


Fuyyo! Total 332 blog semuanya... penat woo!! Edit sebijik-sebijik, nak review blog lagi, tentukan jantina blog hahaha...

Kepada visitor yang pernah menempelkan diri di blog aku, sila check blog korang kat bloglist yang dinyatakan. Pastikan kategori anda betul kecuali The Cronies tu. Yang tu aku sort kan untuk siblings, member yang aku kenal lama dalam komuniti or Facebook or YM. Kalau aku tersalah sort dari lelaki jadi perempuan dan perempuan jadi lelaki, harap komen sikit supaya aku boleh ejas semula...

Apa taknya, blog korang banyak yang tak bagitau profile so, aku just consider jantina blog korang dari segi template atau penulisan je la.... Kalau yang jenis combine lelaki pompuan tu, mostly aku letak kat lelaki sebab lelaki kan gagah (macam aku hehehe....) tapi tengok juga pada penulisan, kalau aku rasa kuat kat perempuan, aku letak kat bahagian ladies.

Pasni, aku aktif blogwalking balik, but please make sure korang selalu la update blog supaya aku seronok baca entri korang ye....




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails