30 May 2010

Terjah Blog: iT's Me KaRL by KarL



Penerjahan blog seterusnya adalah blog Karl. Dia ni geng Jiwang Torrent aku. Hensem orangnya. Dah ada makwe. Kalau available dah sure aku booking buat menantu. Hahaha!! Mengarutlah pulak.

Ok, pasal blog... Ermm, aku tak reti nak kata apa blog dia ni, layout yang simple dan bersih sehingga dia takut nak conteng lebih-lebih, takut blog dia kotor kot. Tapi memang dah bersawang pun blog dia ni, last update 3 Januari 2010. Hantu siap bertelur 3 generasi dah aku rasa.

Ada jugak info yang dikongsi oleh karl especially on software and hardware. Dia ni kaki rip cerita kat TV, mesti expert bab capture-capture ni. Kalau korang nak tau, korang tanya dia sendirilah.

Hai Karl, update-update la blog tu, aku dah kasik promosi free nih!




*** Anda mahu blog anda diterjah oleh saya? Sila KLIK SINI




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails